Jump to content

Nissan Bluebird 2000 г. QR20DD


Recommended Posts

Posted

мотор ГДИ, выпускной коллектор типа двухконтурный (1-4 и 2-3).. соответственно, на 1-4 своя лямбда, на 2-3 своя...на ХХ одна лямбда колбасится от 0.1 до 0.8В (та, что на 2-3 горшки) , вторая от 0.5 до 0.8... местами, есссно, менял, не в лямбдах дело... и вот тут интереснач фигня- если делаю подсос во впускной коллектор, то та, которая нормально показывала, падает в бедную, а другая, которая от 0.5 до 0.8, в богатую .. как так то????

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...