Перейти к содержанию

Adzundza

Посетитель
  • Постов

    18
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Информация о Adzundza

  • День рождения 09/30/1964

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Ивано-Франковск
  • Интересы
    ПК
  • Авто
    Мастер

Достижения Adzundza

посетитель форума

посетитель форума (11/16)

1

Репутация

  1. русский опельскан может? и ктс? Еще не стыкался с роботом на опеле, а на черри qq Не нашел чем адаптировать.
  2. А насчет Агилы 2 вопроса. Как решили проблему? 2- если эбу живой он полюбому должен выйти на связь,и выдать ошибки.В иммо тоже надо читать ошибки. Тогда уже делать выводы по замене или нет. Вообще-то програматором делают люди.(кто ключами занимается)и вроде на этот двиг z12хер эмулятор есть.(тоже вариант)
  3. Добрый вечер.Пока соберу на теч, он устареет .Опель-скан по авто после 2009 по функциям адаптаций и пр. какие впечатления? Пробовал с авто до 2002г, мне показалось удобнее чем ктс.
  4. Добрый вечер всем. Кроме Теч2 чем можна адаптацию провести?
  5. Уважаемый Саша ( не знаю вашего настоящего имени ) Вы сколько лет занимаетесь ремонтом автомобилей ? Альберт Дзундза All of the doors, the trunk lid and fuel tank flap can be locked and If the LED does not come on momentarily, replace the batteries. unlocked centrally with the radio frequency remote control. An opening signal is transmitted to the IMM + DAS control module i (A25) by the transmitter integrated into the key (1) when it is folded Battery replacement should not take longer than approx. out. This signal activates the central locking and unlocks the doors. 1 minute. Folding in the key transmits a locking signal to the control module (A25), which activates the central locking and locks the doors. When the key is folded in and out a LED in the transmitter comes i on momentarily. This flashing serves as a confirmation signal and Convenience locking cannot be accomplished with the radio provides information on the state of the transmitter batteries. frequency remote control (not legally permissible). The radio frequency remote control can only be operated with the If the remote control is actuated outside of the reception area, the transmitter belonging to the vehicle, because the transmitter and current remote control signal changes in the remote control, the radio frequency remote control immobilizer and drive however, not in the control module. When the remote control is authorization system control module (IMM + DAS, A25) are used again within the reception area, the remote control signal in matched to one another. the remote control no longer coincides with the signal expected by When the key is folded in or out the remote control sends a signal the control module. However, since the control module can to lock or unlock the vehicle. The IMM + DAS control module (A25) calculate the next 255 codes, it automatically synchronizes to the checks this signal. If it is valid, a signal is relayed to the central current remote control signal. locking/extended central locking control module (A8/A19) to lock or If the remote control is actuated more than 255 times outside of the unlock the doors. reception range, the receiver can be resynchronized to the remote The remote control signal consists of a fixed code which is also control by actuating the remote control twice within 7 sec. coded by a processor. This additional coding changes each time the system is operated. This makes it impossible to decode the remote control signal. The control module (A25) decodes the remote control signal and, if the fixed code is valid, actuates the control module (A8/A19), the immobilizer and the ATA. Simultaneously the control module switches to the next remote ----------------------------------------------------------------------------------------- control signal and writes over the previous remote control signal. Signals from a remote control are evaluated by the control module only when the ignition is switched off. ----------------------------------------------------------------------------------------- Immobilizing and releasing keys A system consists of one control module and two keys. If a key is 3 Using the same key a further 3 times within 6 seconds. lost (loss/theft), this key can be immobilized by means of a specific 4 Waiting for 10 seconds. procedure for the radio remote control and the immobilizer: 5 Using the existing key at least once within 20 seconds. 1 Switching the ignition on and off twice within 6 seconds. A key which has been immobilized can be released again by 2 Operating a released key within 3 seconds from "ignition off". following the same procedure where it is used in phase 5. Radio frequency remote control transmitter Function diagram on example of vehicle unlocking by radio Press transmitter frequency remote control button Radio signal Antenna Electronic control Radio frequency remote control + decodes signal immobilizer control module Actuators unlock Locks Bidirectional line Electronics controls Relay in pole reversal circuit CL control module/extended central locking system Mechanical function Electrical function Tank flap actuator unlocks Tank flap
  6. После того как сели батарейки в пульте слетела синхра между пультом и блоком радиоканала цз.За 7 дней проверены и отрем все подозрительные места.Все инструкции что имели перепробовали, ни чего не выходит.Пульт обычный с одной кнопкой. Сигналы с пульта и блока выходят. Ищю инструкцию детальную о синхронизации пульта к авто. Вито 113, бензин 2.0 , PMS ,1995Г. иммо нет, катушки на замке заж нет, евс за щитком нет. Ошибок нет. Ищю инструкцию детальную (по шаговую )о синхронизации пульта . Всем спасибо
  7. Сам себе отвечаю.Кто-то перепутал полярность магнитов.На хрена было их трогать,вразумительного ответа от мастероа не получил,адаптацию сделал без мут.Все ок.
  8. Могу сказать о дв 4а90, на поиски ушло 3 сутки,правда авто пришло после 3 сто вклю дил.Все раскурочили по дороге.Узел дросел надо проверять 5 и 6 ногу(сборка Голанд),в мануалах цифры совпадают только в зеркальном отображении.С эбу 7на1,22на2 а реально 15на1,31на2.Сам был в стопоре когда заметил что пропадает не только сигнал 1и4 форс но и 1 лямбд.Проблему устранил но адапт ни как не получается сделать без мут. Бош выходной,431тоже,для брайн бе не имею азиат катр.,Придется опять к дил отправлять.
  9. Во время перепрошива выключился комп, теперь не работает по кан. Работает только с 74 верс по к линии. Пробовал ставить на разн от 74 до 92. Возил к дилеру подключали к оригиналу(верс85), результат тоже что и у меня. Видит адапатер ,пишет обратитесь тех службу. При установке раньше просил комп 5 оаз дрова теперь 3, и раньше определялся как исо кан... теперь исо... .Кто подскажет где можна перепрошить, по ближе Китая?
  10. В боше посмотри распиновку, разные контакты смотря какой год и тип двиг.
×
×
  • Создать...